Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mitä meille sureville kuuluu?

Huomenta kaikille.

Hanhikki: Ei se mitään, vaikka nimimerkit menikin sekaisin. Itse täytän tosiaan 42 v, että kai minä olen vielä periaatteessa "nuori." Meitä on täällä kaikenikäisiä ja monenlaisissa elämäntilanteissa.

Otan syvästi osaa sinunkin tilanteeseesi, koska sinullakin on ollut niin monta suurta menetystä.

Nostan hattua sinulle, että olet päihdepuolella töissä. Olen joskus tehnyt työharjottelun mielenterveyspuolella ja totesin heti alkuunsa, että ei ole mun juttu. Onneksi jokaiselle löytyy hoitoalalla se oma "juttu", kun vaihtoehtoja on niin paljon.

En muista kerroinko, mutta alotin tosiaan ne ekat sukat alusta ja nyt ne onnistuvat paremmin. Eka on melkein valmis. Eihän kukaan ole seppä syntyessään, vaan vasta harjottelu tekee mestarin. Isäni oli hiljan käymässä täällä ja kertoi, että äitini oli virkannut jotain pöytäliinaa tai sängynpeittoa kalastajanlangasta. Yhteensattuma vai mitä? Ehkä ei, koska minäkin haluan myös virkata. Ilmeisesti minun sitten pitää tehdä sekin loppuun.

Jännää tämä elämä joskus. Voimahalit kaikille.
Siipi maassa | 24.9.2011 klo 07:10:07