Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mitä meille sureville kuuluu?

Hei vaan kaikille ja kiitos Merituuli! On totta että tämä kirjoittaminen on terapiaa tai muiden viestijen lukeminen, jos ei itse juuri silloin jaksa muuta. Olen kokenut tämän itse tosi hyvänä ja niinkuin huomaat kuinka paljon on kirjoituksia tullut siitä lähtien kun nimimerkki elämänpyörä aloitti keskustelun.mukavaa kun ihmiset jaksaa kirjoittaa ja todellakin näin auttaa muita jaksamaan. Oletan että olet Merituuli nuori -77? Itse olen "jo" 54v ja lapseni oli 33v kun kuoli kolme vuotta sitten. Sen jälkeen tuli äidilleni vatsasyöpä ,joka selvisi n.10v. sitten toisesta syövästä. Mieheni oli 58v ja keuhkosyöpä vei juuri. Minusta nuoret ovat tänä päivänä tavattoman rohkeita, ihania ja viisaita "elämänhallinnassa" ja herkkiä havaitsemaan asioita verraten itseeni nuorena. Itse olen sh ja hoidan päihderiippuvaisia ihmisiä kuntoutuslaitoksessa.
hanhikki | 23.9.2011 klo 18:34:41