Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mitä meille sureville kuuluu?

Minäkin olen menettänyt kolmen vuoden sisällä läheisiäni. Kaikki tärkeimmät ihmiset elämmästäni,äidin,lapsemme ja mieheni. Suru alkoi hieman aiemmista helllittämään ja löysin jo uusia kiinnostuksen kohteita, kun nyt jäin sitten juuri leskeksikin. Nyt täytyy vain jotenkin mennä hetkestä toiseen ja hoidella asioita, jotka taas ovat yhtä raskaita kuin ennenkin ja kukaan ei ole niitä jakamassa ja tukemassa, sekä tuntemassa samoin kuin minä. Tunnen itseni niin avuttomaksi vaikka kuvittelin itseni vahvaksi. Toki ystävät ovat tarjonneet apuaan, mutta sitä ei oikein osaa eritellä mitä se apu on.
Selviän hyvin arjen normihommista. Olen kokenut monenlaisia kriisejä ja suruja myös niin paljon, ettei niitä enään kaikille varmaan riitä.
Tuntuu etten enään jaksa edes surra. Enkä tiedä uskallanko päästää surua valloilleeen. Jaksaako? T.hanhikki
hanhikki | 3.9.2011 klo 19:59:31