Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mitä meille sureville kuuluu?

Hei kaikki, mutta erityisesti Bablo!

Tuntuu tosiaankin, että rakkaani ja sen tuoma suuri menetys on muiden mielissä jo unohtunut. Mitä se meille sureville ei tosiaankaan ole, vaikka tätä maallista aikaa onkin kulunut jo jonkin verran.

Itsekkin uskon jälleen näkemiseen, mutta kun olisin niin halunnut pitää rakkaan siskoni täällä maan päällä meidän kaikkien kanssa. Mutta kun asia oli päätetty toisin korkeammalla.

Itse käyn siskoni haudalla usein, lähes kerran viikossa. Olen seurannut hautausmaan "elämää", se on puhuttelevaa eri vuodenaikoina. Voi Bablo, miksi pelkäät että murrut haudalla? Minä olen murtunut useasti. Yhden kerran muistan erityisesti. Oli minun 40v syntymäpäivä. Me siskoni kanssa ostimme toisillemme VAIN syntymäpäivälahjat, jotain pientä, henkilökohtaista ja ihanaa. Oli ensimmäinen syntymäpäiväni ilman siskoani. Kun hän tammikuulla olisi täyttänyt 35v, vein haudalle 35 ruususta tehdyn kukkakimpun :(.

Voimia!

Ei sinun tarvitse haudalle mennä "puhumaan" isällesi, hän kuulee sinua kyllä muutenkin. Tietää miksi et käy haudalla jne.

elämänpyörä | 1.9.2011 klo 20:12:54