Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mitä meille sureville kuuluu?

Niin varmasti tuntuu että osa otettu itsestä pois kun läheinen kuolee. Itse olen menettänyt myös juuri mieheni kk sitten, jokin aika sitten poikamme ja äitini. Kyllä ne palat jollain lailla umpeutuu, mutta ei koskaan kokonaan.Sinä olet löytänyt kuitenkin jo hyvän keinon täyttää sitä tyhjää osaa, olet ottanut äitisi mietelauseet käyttöön ja jatkat äitisi lailla lintujen ruokkimista.Elämä jatkuu sinussa. Täytyy tehdä sitä mikä antaa rauhaa ja voimistaa. Hiljaa mutta kuitenkin. Itse olen nyt yksin kaikkineni asioiden kanssa ja yksin tyhjässä talossa. Asioita on hoidettavana kaikenlaisia ja kaikki vielä "tökkii" mikään ei pelaa jne.. Haudalla en oiken halua nyt käydä vaikka poikamme kuoleman jälkeen se oli lähes pakkomielle, enkä oikein nyt jaksakkaan. Taakka tuntuu kovalta,mutta uskon että läheiseni ovat minulle läsnä kaiken aikaa.T hanhikki
hanhikki | 21.9.2011 klo 17:17:13