Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten tästä eteenpäin?

Hei ailainkeri.

Sinä olet hieman minua edellä tässä ikävässä asiassa, olen vasta menossa leikkaukseen ensi viikolla.

Ymmärrän oikein hyvin, miltä sinusta tuntuu ja mitä tunteita käyt läpi.
Tämä on välillä tuskaista odottelua, aina uuden tiedon vastaanottamisen opettelua, tunteiden vuoristorataa. Mutta on täysin sallittua itkeä, huutaa, nauraa, tai mitä tahansa, mikä vaan helpottaa oloa.

Itsekin olen vasta aloitellut tällä keskustelupalstalla, mutta olen jo saanut paljon positiivista energiaa näiden naisten kokemuksista, jotka ovat jo hoitonsa loppusuoralla tai muuten pidemmällä.
Vaikka oloa helpottaa läheisten kanssa ystävien kanssa puhuminen, silti tuntuu että koska täällä juttelevat ihmiset ovat kokeneet saman, he tietää mistä puhuu ja antaa meille kertomuksillaan tukea ja enemmän tietoakin asiasta.

Koeta jaksaa ja kirjoittele tänne välillä, niin varmasti jaksat kulkea tämän pitkän ja vaikean sairauden kanssa eteenpäin.

Aurinkosta päivää sinulle. (Täällä ei kyllä taida paistaa juuri nyt).
Näillä mennään | 4.5.2014 klo 09:38:01