Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten tästä eteenpäin?

Hei Cinne.

Kiva lukea kirjoitustasi, kuulostaa siltä että vaikka olet mielestäsi yhtä hankala kuin ennenkin, silti sieltä pilkottaa positiivisuuskin, kaikesta huolimatta.

Minä mietin myös alussa kun sain syöpädiagnoosin, etten kerro kenellekään ja jään heti pitkälle sairaslomalle. Mutta kun juttelin perheeni kanssa, huomasin jo siinä että asian kertominen ihan reilusti läheisille ja ystäville tuntuukin ihan hyvältä ja helpottaa sitä omaa oloa, päätin sitten että yritän käydä työssä ja kertoa työkavereillekin. Ehkä sen takia olen jaksanut tämän alun mennä. En tiedä mitä on tulossa mutta tuntuu että jaksan paremmin kun ihmiset tietää mistä on kyse. Toki jos ensi viikolla tulee huonoja uutisia lisää, saatan jäädäkin pitkälle sairaslomalle, katsotaan nyt. Päivä kerrallaan.

Mutta jokainen kokee tavallaan ja toimii itselleen parhaaksi näkemällä tavalla.

Nyt olen taas tämän aamun ajatukset tänne vuodattanut, oikein hyvää päivänjatkoa.

Näillä mennään.
Näillä mennään | 4.5.2014 klo 09:47:52