Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten tästä eteenpäin?

Hei,

olipa ihana lukea hyvistä uutisistasi! Usko vain, mitä lääkäri sanoi, et varmaankaan ole ensimmäinen syöpäpotilas, kyllä hän tietää mistä puhuu.
Nyt voitkin nauttia kesästä ja ihan kaikesta, mikä tuo sinulle hyvää mieltä. Eikö olekin niin, että aurinko on kirkkaampi ja taivas sinisempi, linnutkin laulaa kauniimmin?

Minullakin on jo ihan hyvä tilanne, sain viimeisen sytostaattini kuukausi sitten ja olo on vähän hämillinen. "Mitä, eikö enää tarvitsekaan lähteä tiputukseen." Ainut mikä haittaa elämääni on se, että viimeisessä (onneksi vain viimeisessä) tiputuksessa minulla meni suoni tukkoon ja myrkyt jäivät kämmenselkääni, joka on nyt huolellisesti tulehtunut ja turvoksissa. Olen antibioottikuurilla, se tuntuu vain tehoavan kovin hitaasti.

Hiuksia päähäni kasvelee hiljakseen, tahti varmaan (toivottavasti) kiihtyy, kunhan aikaa kuluu. Mieli on hyvä ja tulevaisuuteen luottavainen. Minä selviän tästä.

Nautinnollista kesää & kaikkea parasta elämääsi!
Cinne
Cinne | 4.6.2014 klo 15:59:24