Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten tästä eteenpäin?

Hei.

Ei haittaa minua ainakaan yhtään, että joku tunkee mukaan, lämpimästi tervetuloa. Oikein mielelläni luen teidän kommentteja elämästä, koska olette jo läpikäyneet paljon asioita ja olette selvinneet rankoista hoidoista ja muusta, mitä tämän sairauden myötä tulee. Minulla tuo kaikki saattaa olla vielä edessä, enhän vielä tiedä muuta kun että rinta poistetaan, hoidoista en vielä tiedä yhtään.. Ensi viikolla tiedän enemmän, meneekö toinenkin rinta.
Minä ihailen teitä kaikkia, te olette sinut sairauden kanssa ja (kenen kanssa ollaan tässä nyt kirjoiteltu), antaisin isot halaukset teille kaikille jos voisin. Minusta kun tuntuu että olen saanut paljon voimaa jaksaa tulevaa juuri lukemalla teidän kokemuksia ja on upea huomata, miten vahvoja ihmisiä olette, kaikesta huolimatta. Toki onhan mulla omat rakkaat ympärillä tukemassa, mutta siltikin..
Kiitos teille.
Tämä on ehkä vähän tunteellinen kirjoitus, mutta olin just 2 päivää töissä ja oli ihana huomata että minua olikin kaivattu siellä. Olen ehkä siksi vähän herkällä tuulella just nyt.
Aurinkoista kevättä teille
Näillä mennään | 27.4.2014 klo 16:19:04