Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten tästä eteenpäin?

Näillä Mennään!
Nyt on sulla pahimmat hetket käsillä. Hoitojen alkaessa, mennään ja lujaa. Pian huomaat olevasi hoitopolun puolessa välin ja kerto massa tätä asiaa seuraavalle diagnoosin saaneelle.
Mä olen saanut diagnoosin 6/13 alussa. Mulle diagnoosi oli omalla laillaan helpotus. Mä olin sairastanut "poskiontelotulehdusta" helmikuusta alkaen. Olin kohtuuttoman väsy, pelkäsin, että mulla pettää pää. Nyt on sytot ja leikkaus takana, matkallakin olen käynyt ja totuttelen elämää, syövän kanssa. Mulla oli levinnyt, mutta olen nyt hyvässä kuosissa sairauden kanssa, käyn vain hoidoissa, ei siis sytoja vaan herceptin-+perjeta tippa, xgewa pistos ja tamoxifen. Tukka kasvaa ja kunto kohenee. Tauti on kova ja polku välillä kivinen. Täytyy vain muistaa, että huonoillakin korteilla voi voittaa. Mitä kukin voittaa, sen aika näyttää. Mulle syöpä antoi kiireettömän elämän. Mä vaan huomasin yhtenä päivänä, että mulla on kaikki kiireet ohi.
Voimia Sinulle, usko mua, kohta se olet sinä, joka kerrot tarinaasi seuraavalle!
Minna
Minnalla | 18.4.2014 klo 19:53:29