Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Miten tästä eteenpäin?

Kiva et oot oppinut reagoimaan, mikä tuo sulle hyvän mielen. Sä neulot ja katselet lintuja. Uskotko, et sun läheisetkin rauhottuu kun näkevät sun nauttivan. Mä suunnittelin eilen vapuks yrttiteemaista ruokaa:-) kerviili, persilja sinihomejuustkastike salaattiin, rosmariiniperunat, korianteri, ruohosipuli kanapyörykät....joka yrttiä, mitä parvekkeelta löytyy. Mulle tulee pari ystävää, joka ovat mun kanssa polun läpi kulkeneet, kumpikin tavallaan. Mä teen jos jaksan, muuten haen pitsaa. Mies on töissä ja tulee vasta myöhään illalla. Lupautui kuskiksi, jota voidaan ottaa lasit viini jos en tarvi särkylääkettä.
Mä oon ihan oikeesti nauttiin kiireettömyydestä, samoin oon oppinut pysähtymään ja kertomaan, kun mun on hyvä olla.
Upeeta, jotta jaksat koittaa töihin paluuta. Mulla se on ollut tukipylväs koko sairauden ajan. Pitänyt mut täyspäisenä. Mä pystyn osan työstäni tekeen etänä kotoo.
Koita jaksaa ja muista olla terveesti itsekäs!
Mä meen keittään aamukahvit ja paan kauppalistan kuntoon. Kaupassa en itse käy, noin suurien ostosten kanssa. Mä sanoisin olevani suht onnellinen näin.
Minna
Minnalla | 27.4.2014 klo 08:45:14