Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämä jatkuu jossain.....

Nyt pitkäperjantaina luin näitä tämän palstan kirjoituksia. Ilahduin,kun pitkän toimettoman kauden jälkeen tämäkin palsta oli taas huomioitu.

Meillä Rubines on paljon samantapaisia ajatuksia tuonpuoleisesta elämästä.En ole pajonkaan tutkinut raamattua ,enkä myöskään mitään viisaita kirjoituksia esim.tekniikasta tai maailmankaikkeudesta.Se sama usko minulla on edelleen Jumalaan jonka lapsena kotona ja koulussa opin. Kun päiväsi loppuvat täällä,niin sielusi jää elämään jossain muualla ja jossain muussa tilassa.Jos täällä maanpäällä vaellamme ja toimimme mielestämme oikein lähimmäisiämme ja lakeja sekä asetuksia kohtaan, niin silloin myös on suuret mahdollisuudet, että saamme syntimme anteeksi ja saamme jatkaa jossain toisessa muodossa tuonpuoleisessa.

Näitä asioita on vaikea tuoda esille ja sanoa ihan niinkuin ajattelee. Samoin ajatukset harhailevat usein momem ajatuksen ympärillä. Kuitenkin näin pitkänä perjantaina on helpompi saada ajatukset pysymään Jeesuksessa ja myös uskoa hänen armoonsa.
Kauniita keväisiä päiviä kaikille!!!
aarsu | 21.3.2008 klo 12:13:23