Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämä jatkuu jossain.....

Hei Ilonak!

Me olemme tainneet puhua puhelimessa joku aika sitten.
Minulla on sama juttu esineiden suhteen. Olen miettinyt tarkoin mitä kenellekin annan vaikkei sillä pitäisi olla väliä. Kuitenkin kaiken minkä olen hankkinut itselleni on jollakin tavalla valittua ja siihen liittyy jokin muisto elämässäni. Antaessani sen jollekin annan myös sen muiston, toivottavasti, voihan se olla tietysti myös materialismia, kaunistelen vain asiaa itselleni.
Olen toki myös kysynyt sisaruksiltani jos heillä on jokin esine jonka he erityisesti haluaisivat itselleen, mutta ennen sitä kerron jo jos olen päättänyt antaa jonkin määrätyn tavaran määrätylle henkilölle... En oikein itsekään tiedä millä perusteilla teen valintani.
Luultavasti on vain inhimillistä ajatella tavaroiden tulevaisuutta koska oma tulevaisuus on niin epävarma muun kuin lähenevän kuololeman varmuudessa.
Toivottavasti pitkäaikaisesti vaikuttavan särkylääkkeen määrääsi on nostettu ettet joutuisi kokemaan kipua joka päivä.
Aurinkoista kevättä kaikille pitkän synkeän talven jälkeen!
kuolemassa | 2.4.2008 klo 17:02:19