Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämän Riemua maanpäällä

Shalom.(= Jumalan rauhaa )
Kun ihminen antaa elämänsä Jeesukselle, riemu on taivaassa. Mutta se riemu tulee myös tänne maanpäälle jo tässä elämässä. Sillä sitä Riemua minkä se tuottaa ei ihminen voi sisällään pitää. Tärkeää on myös se Rauha mikä Jeesukselta saa, sitä Rauhaa ei vie mikään pois. Minä itse olin vuoden sairaana, siitä 7 kk sairaalassa ja 5 kk kotihoidossa, vuoden syömättä suunkautta ja 8 kk peräkkäin puhumatta. Ja Rauha pysyi, tarkoitan todellakin, että minulla ei ollut hädänpäivää vaan sain levätä Jeesuksen helmoissa. Mikään muu ei voi sellaista Rauhaa antaa. Lukekaa ja Uskokaa se todeksi : Joh 3:16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa,jottei yksikään joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen , vaan saisi iankaikkisen elämän.
Raamatusta löytyy neljä Evankeliumia: Matteus, Markus, Luukas ja Johannes, ja Evankeliumin suorakäännös on Ilosanoma. Älkää jättäkö rakkaat ihmiset Raamattua lukematta ! Jumalan Suurta Siunausta Jeesuksessa Kristuksessa nim. Syövästä parantunut
syövästä parantunut | 14.9.2007 klo 17:01:25