Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämä jatkuu jossain.....

Hyvä Siipi maassa ja muut,

Kiitos kauniista kirjoituksestasi. Minun äitini kuoli keuhkosyöpään 22.09.10 joka oli tehnyt eetäpesäkkeitä ympäri kehon.
Isäni kuoli myös keuhkosyöpään 60 vuotiaana, hän poltti tupakkaa kahden edestä, sillä äitini ei tupakoinut koskaan itse.

Edellisenä päivänä kun äitini kuoli, hän nosti katseensa kohti kattoa ja sanoi: Kyllä Herran hoidossa on hyvä olla. OLen onnellinen, että vanmepanki ovat Jumalan luona taivaassa.
Olen itsekin saanut kokea monta kertaa ihmeellisen johdatuksen ja uskon ja rukoilen Jumalaa joka päivä. Siinä on turvani nykypäivän kiireessä ja menossa.

Kiitos, että joua haki Arsun aloittaman ketjun. Kirjoittelin paljon Myelooma palstalle, Arsun eläessä, sillä mieheni sairstaa Myelooma, hän on jaksanut taistella jo 7 vuotta kyseistä syöpää vastaan. Nyt voimat ovat loppumassa, ja hän on vuodepotilaana. Ei pysty itse liikkumaan yhtään, kadet ja jalat ovat jäykistyneet. Järki toimii terävästi.
Siunauksin, Meryl
Meryl | 27.10.2010 klo 09:14:20