Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämä jatkuu jossain.....

Hei kaikille!

Mielenkiintoisia ajatuksia olen tässä lueskellut ja ollut "samaa" mieltä jonkun kanssa ja "samaa" mieltä myös jonkun toisen kanssa.
Itse uskon Jumalaan ja Jeesuksen sovitustyöhön ristillä.
Sen jälkeen alkavat vaikeudet. Itselleni kävi näin:
Olen kohta menossa kantasolusiirtoon, koskapa minulla on leukemia, jota ei muuten voi hoitaa. Odotus on ollut pitkää ja raskasta, mutta vihdoin sain tiedon, että minulle on löytynyt sopiva luovuttaja.
Muutamaa päivää ennen tämän tiedon saamista ovelleni ilmestyi kaksi Jehovan todistajaa. Antoivat minulle kirjasen nimeltä "Mitä Raamattu todella opettaa".
Tämän kirjasen mukaan en saisi ottaa vastaan kantasolusiirrettä enkä mitään muitakaan verivalmisteita.
Minä kuitenkin uskon, että Jumala ei vaadi minua ymmärtämään tämänkaltaisia opillisia asioita, ja aionkin mennä ko toimenpiteeseen.
Mutta..... mitäpä, jos valintani onkin väärä, ja sen vuoksi joudun iankaikkiseen eroon Jumalasta??
On siin pienelle ihmisparalle pohtimista....vai mitä????

"Rauhaisaa" Joulua kaikille kanssakärsijille toivoo unelma

P.S Uskon kaikesta huolimatta, että Jumalan armo riittää minullekin, niinkuin myös kaikille teille, jotka sitä pohditte.
unelma | 23.12.2007 klo 17:56:18