Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämä jatkuu jossain.....

Hei te kaikki, jotka pohditte elämää kuoleman jälkeen! Koittakaa saada käsiinne jostakin Tapio Nousiainen kirja Yksi ainoa elämä. Se on todella mielenkiintoinen ja koskettava kirja, -jos minusta riippuisi, niin se kirja tulisi pakolliseksi vaikkapa rippikoulussa.
Jotkut teistä kirjoittivat, ettei kirkossa pappien puheet oikein kolahda teihin. Eipä tietenkään, koska usein papit suorittavat pelkästään muotomenoja eli tienaavat palkkaansa. Raamatussa sanotaan 1.Kor 13:1 "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen".

Rakkaus tässä tarkoittaa Jeesusta, sillä Jeesus on rakkaus.
Ikävä kyllä suurin osa papeista ei ole elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen. Silloin kauniitkaan puheet eivät auta, eivät voi välittää todellista evankeliumia. Se muuttuu vain sanahelinäksi.
Jumalan sana välittyy silloin kun puhuja itse on uudestisyntynyt kristitty, eli uskossa.
Etsikää Jumalaa. Heittäkää ennakkoluulot, ja etsikää Häntä esim. baptistien rukoushuoneelta, helluntaiseurakunnasta, vapaaseurakunnasta tai metodistiseurakunnasta. Näissä on varmasti raitista, raamatullista ilosanomaa. Käykää kuuntelemassa!

Kysymys on SINUN ELÄMÄSTÄSI - SIITÄ AINOASTA!

Terveisin Hempukka
Hempukka | 27.8.2007 klo 18:57:51