Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämä jatkuu jossain.....

Samoin kun Surutarkin mainitsi,niin oli meilläkin tarkoitus jatkaa elämää eläkkeelle lähdön jälkeen.Näin varmaan suunnittelevat useimmat ihmiset.Kaikki vaan ei aina mene niin kuin on suunniteltu?Jossain määrätään toisin .
En ole katkera siitä miksi minä sain tämän sairauden.Olen hyväksunut kohtaloni,se on nyt vaan näin.En pelkää kuolemaa.Sitä pelkään,jos vointi menee niin huonoksi,etten pysty enää liikkumaan tai pitämään huolta itsestäni.Samoin jos psyykkeessä (dementia)tapahtuu taantumista.Nämä asiat askarruttavat joskus mieltä.Tiedän,että voin tehdä sairaalalle ns.hoitosopimuksen,jossa voin kirjallisesti ilmoittaa mitä hoitoja minulle annetaan.Tämä on miettimisen arvoinen asia .Luovuttaa en kyllä vielä aio!
Samoin kun uskon siihen,että elämä jatkuu jossain muussa olomuodossa,niin uskon myös,että elinpäivämme ovat ennalta määrätyt.Vaikka eläisit kuinka hyvän elämän ja kuinka terveellisesti,niin låhdettävä on silloin kun aika on täysi.

Kirjoituksestasi voi päätellä,että olet tutkinut paljon raamattua Hempukka.Minulle se ei ole sillä tavalla auennut,en tosin ole sitä paljon lukenutkaan.Sanaristikot ja Sudoku ovat tällä hetkellä tämän nettikirjoittelun lisäksi niitä aiheita mistä ole kiinnostunut.Tietysti myös Osakan MM kilpailut kiinnostavat.
aarsu | 31.8.2007 klo 10:31:53