Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Elämä jatkuu jossain.....

Huomenta.

Tämä on mielenkiintoinen ketju.

Itsekin olen uskonut siihen, että elämä jatkuu jossain toisessa muodossa kuoleman jälkeen. Äitini uskoi siihen jollain lailla myös ja keskustelimme näistä asioista paljonkin. Äitini tosiaan kuoli 11.8.10 ja sen jälkeen tapahtui kaikenlaisia asioita, jotka vain vahvistivat uskoani entisestään.

Ensinnäkin, äitini tuli kuolemansa jälkeen käymään meillä aika pitkäksi aikaa, koska hänen viime visiitistään oli kulunut reilusti yli vuosi. Olen kuullut, että poisnukkuneet ovat hetken jossain välitilassa, ennen kuin he liittyvät ennen heitä poisnukkuneiden läheisten seuraan. Hänen sielunsa saattoi myös olla levoton, koska isälleni ja minulle tuli erimielisyyttä äitini viimeisestä kirjallisesta tahdosta ja siitä, ketkä osallistuvat hautajaisiin. No,asia selvisi onnellisesti ja äitini sielu sai rauhan. Hän tuli kertomaan minulle, että hänellä on hyvä olla ja että se toinen näkymätön maailma todellakin on olemassa. Minä tiedän, että se on olemassa, koska olen saanut viestejä sieltä vuosien mittaan. Me tapaamme vielä, siellä jossakin ja se on helpottava tieto.

Tietysti jokainen uskoo mihin haluaa tai on uskomatta. Itse uskon näin, ehkä joku muu uskoo jotain muuta.

Jaksamista kaikille.
Siipi maassa | 15.9.2010 klo 10:08:38