Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Patti rinnassa -fibroadenooma??

Sinnukka, nämä on niin ikäviä juttuja. Toivottavasti pääset tutkimuksiin ja saat hyviä uutisia :=)

En pysty edes kuvittelemaan, miltä tuntuisi odottaa tai tietää pahanlaatuisuuden mahdollisuutta, kun nämä ainakin tähän asti hyvänlaatuisena pidetyt muutokset askarruttavat aika lailla mieltä...

Minulla eka muutos, jota olen nyt menossa kahden vkon päästä poistattamaan, näkyi vain ultrassa. Tuntuu myös käteen erittäin selvänä. Mutta jos minulta olisi otettu pelkkä mammografiakuva, olin saanut täysin "terveen paperit", sanoi minut kuvannut erittäin kokenut radiologi.

Eilen huomasin taas uuden möykyn rinnassa. En tiedä alkaako mun mieli kuvittelemaan ihan omiaan, mutta rinnassa on sellaisia paljon ekaa kasvainta suurempia "levymäisiä" liikkuvia kovia möykkyjä. Kuukautiskierto on koko ajan lähempänä menkkoja, että voihan se olla että rauhaset ovat jotenkin ärsyyntyneet, mutten kyllä muista koskaan ennen tunteneeni mitään tämmöistä rinnoista.

Yritän huomenna soittaa sairaalaan, että onko mitenkään mahdollista käydä siellä vaikka ultrassa ennen leikkauspäivää...? Onhan tämä nyt jo epäreilua työnantajaakin kohtaan, että sairaala sanoo pikku leikkaukseen tarvittavan viikon saikkuja ja jos sitten tuleekin iso leikkaus, niin olen paljon kauemmin pois. Minun pitäisi sopia tulevista ulkomaanmatkoista, niin miten tässä nyt sitten sovit mitään, kun tilanne on ihan auki.

Lankamerkkausta pelkään edelleen aika lailla. Päätin kuitenkin, että jos eivät puuduta, niin huudan sitten ihan perkeleesti tarvittaessa ;=)
Kirsikka68 | 11.3.2012 klo 16:24:53