Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Patti rinnassa -fibroadenooma??

Samaa mieltä teidän kanssa.On tosi kiva vaihtaa ajatuksia ja pähkäillä näitä patteja.

Sinnukka älä luovuta ennen kun on mammoaika varattuna.Mikä ihme siinä kestää että sinne pääsee.On todella raskasta itse yrittää miettiä onko ne mahdollisesti vakavaa vai ei..huoh mutta jaksuja sulle edelleen.

Kirsikan päivät vaan vähenee =) kohta pääset jo onneksi ultraan ja sittenkin onkin jo pattien poisto!!
Kirsikalle piiitkää pinnaa odotukseen ;)

heh ei tässä nyt saa selvää onko fibrat monimöllykkäisiä vai ei..Ihan sama keskiviikkona tulee mun molluskoiden tulokset.
Viikonloppuna alkoi mielialat vähän heittelehtimään.Johtui varmaan siitä kun mies pitkästä aikaa viikonlopun kotona eikä töissä,niin sain itse vähän relata.

Aamulla vein pikkutyttön lääkäriin ja siellä oli se nuorilääkäri joka minulle mammo lähetteen silloin laittoi.Kiitin sitä sitten ihan kasvotusten.
Kovasti kyseli nyt vointia ja toivotti onnea tuloksiin.
Työnantajan kanssa ei mennyt sitten ihan yhtä hyvin.Hän ei meinaa maksaa palkkaa saikun ajalta...Kaikennäköisiä mutkia voima matkaa tulla..

Kattelin leikkattua rintaa tänään peilin kautta ja aika oudon kuoppselta ja ryppyseltä näyttää..Ei siinä että jotenkin haittaisi mut..
Aika arka se edelleen on jos jotain liikettä tekee ja yöllä herää monta kertaa kun unissaan liikkuu...
marbe | 19.3.2012 klo 16:59:03