Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Patti rinnassa -fibroadenooma??

Kirsikka68, kiitos!

Eipä ole helppoa päästä tuonne kunnalliselle puolelle!!
Kauhea paperisota taas edessä ennenkuin sinne pääsen vaikka olen jo sinne lähetteen saanut.

Ja kunnallisella puolella kävin pari vuotta puolen vuoden välein kontrollissa ja kontrollit loppuivat kuin seinään kun 1 kolmesta kasvaimesta leikattiin, outoa!!

Itse kävin silloin ekan kerran mammografiassa ja kontrollit tehtiin ultralla sitten, nytkin olisin mieluummin kyllä ultraan mennyt ennemminkuin mammoon.

Itselläni on samoja oireita kuin sinulla. Monta kk:tta ollut molemmat rintarauhaset kipeänä ja outoa vihlontaa ollut toisessa rinnassa ja ihan kuin itse olisin tuntenut möykyn tässä rinnassa, mutta lääkäri ei tuntenut mitään ja kuukautisetkin kyllä alkoivat seuraavana päivänä.

Itse kysyin, että voisiko mahdollisesti olla kysymys rintatulehduksesta, mutta ei kuulemma ole.

Itse sain vain 3 päivän sairasloman leikkauksen jälkeen vaikka olen fyysisesta raskaassa työssä. Kävin kyllä hakemassa lisää omalta työterveyslääkäriltä, koska haava vielä vuoti.

Mulla ei ole kokemusta lankamerkkauksesta koska oma iso pattini oli ihan pinnassa, mutta luulisin kuitenkin, että rinta puudutetaan.

Toivotaan, että sinä pääset ultraan ennen leikkausta, minä en päässyt :(

Mullahan nämä oireilut on kuitenkin jatkunut jo leikkauksesta asti ja on vaan sanottu, että se on normaalia. Empä oikein tiedä.

Leikattuun rintaan kun kuitenkin oli tullut luultavasti fibroadenooma josta aion otattaa kyllä näytteen jos eivät sitä ota automaattisesti!
Sinnukka | 12.3.2012 klo 16:21:41