Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Patti rinnassa -fibroadenooma??

Moi Marbe, miten menee?

Minulla on kanssa haava oikein siisti. Kipuja vaan tuntuu riittävän tai oikeastaan olen ollut nyt vasta enemmän kipeä. Osa säryistä varmaan johtuu siitä, että vaistomaisesti varoo tuota vasenta puolta ja lihakset jännittyvät niska-hartiaseudussa ja yläselästä.

Söin ekat päivät särkylääkettä sairaalan ohjeen mukaan 3 kertaa päivässä 1 g Panadolia + 600 mg Buranaa. Panadolia syön edelleen, Buranaa olen vähennellyt, mutta ehkä vaan pitäisi jatkaa molempia. En ole koskaan oikein joutunut särkylääkkeitä näin paljon syömään ja vähän ehkä (turhaankin) arastelen niiden käyttöä.

Minulla on päällä urheiluliivit edelleen yötä päivää. Nyt alkaa onnistumaan jo toisella kyljellä nukkuminen, eka viikko pystyi nukkumaan vaan selällään.

Saattaa olla että varon turhaan, mutta mielessä on jotenkin ne monet tikatut kerrokset siellä rinnan sisällä ja pelko, että jokin äkkiliike repäiseen siellä jotain auki. Päällihaava kun ei välttämättä kerro siitä mitään. Leikkaava kirurgi on plastiikkakirurgi. Hän teki nätin haavan nännipihan reunalle ja arpea ei varmaan tule. Haittapuolena saattaa olla se, että sisälle tuli enemmän leikkaushaavaa, kun itse fibroadenomat oli kauempana.

Kotihommia olen yrittänyt tehdä, mutta jo pyykkikoneen täyttäminen tekee särkyä. Olen vaan maailman huonoin sairaslomalla olija, kun mitään ei tehdä, ainoastaan TV:n katselu on välillä ainut mitä voi tehdä kivutta. Olen semmoinen puuhastelija ja paikoilla oleminen on vaikeaa. Olen todella kyllästynyt ;=) ;=)

Mutta toisaalta, kaikki on mennyt hyvin ja pääasia, että tähän tietoon patti oli fibroadenoma. Lopullinen tietoa tulee muutaman viikon kulutttua, mutta en nyt osaa sitä enää pelätä, kun en ole tähänkään asti niin tehnyt.
Kirsikka68 | 3.4.2012 klo 12:42:01