Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Patti rinnassa -fibroadenooma??

Tämä näyttää päätyneen tämmöiseksi "kaksipuheluksi" meidän välilä. Mutta tuskin se ketään haittaa, itse ainakin olen yrittänyt etsiskellä kovasti netistä tietoa ja joskus saman kokeneiden väliset keskustelut ovat ihan paras tietolähde...

Vielä kysyn sen verran tarkennusta, että olenko ymmärtänyt oikein, että sinullakin oli monta erillista pattia? Fibroadenomasta ja vakavemmista pateista löytyy paljonkin juttua, mutta en ole löytänyt kirjoituksia siitä, että olisi monta kasvainta kerrallaan...?

Minä ostin urheiluliivit eilen, semmoiset että litistävät rinnat hyvin kehoon kiinni, mutta ovat muuten mukavat. Ovat enempi semmoista toppimallia, joita onneksi löytyi yksi takahakasilla. Harrastan paljon liikuntaa ja mulla on monet kunnon urheiluliivit. Niissä on kuitenkin kaikissa painijanselkä ja joutuu pujottamaan pään yli. Nämä nyt ostamani maksoivat onneksi vain 30 € ja jos eivät ihan kulahda, saan niistä vielä hyvät kuntosaliliivit.

Nyt alkoi onneksi viikonloppu :=) Kaadoin itselleni äsken lasin viiniä ja valitsin jo leffan katsottavaksi digiboxista. Isompi lapsi, 17-v , lähti yöksi kaverinsa luo ja pienempi, 13-v, pelaa alhaalla. Mies on poikkeuksellisesti töissä iltaan saakka. On siis ihanan rauhallista. Minkä ikäisiä sinun lapset on? Oletko heille miten puhunut leikkauksesta ja mahdollisista tuloksista?

Ensi viikko on viheliäisen tiukka töissä, mutta toisaalta ei ehdi niin paljon ajatella tulevaa. Tänään kävin gynekologilla vuositarkastuksessa, ajattelin, että hoidetaan kaikki ikävät asiat alta pois. Oli ihan hyvä käydä, tsekkasi vielä ultrallakin ja kaikki oli ok. Sanoi, että jos olisi ollut jotain kystiä tai muuta ylimääräistä, olisi niillä voinut olla yhteyttä rinnan kasvaimiin. Tutki pyynnöstä rinnatkin, mutta ei oikein osannut sanoa noista pateista mitään.

Minulla on siis se ylimääräinen ultra on to 22.3, ehdin siis kuulla sinun tulokset sitä ennen. Pidän sinulle peukkuja, että saat hyviä uutisia! Kirjoitellaan nyt kuitenkin vielä sitä ennen.

Viikonloppuja :=)

Kirsikka68 | 16.3.2012 klo 18:11:33