Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Patti rinnassa -fibroadenooma??

Sulla on sitten huomenna tärkeä päivä. Täällä olen sormet ja varpaat ristissä, että saat hyviä uutisia!!!

Minulla alkaa tämmöinen "sairaalaputki" ylihuomenna. Silloin on rinnan uudet kuvaukset. Perjantaina menen samaan paikkaan uudestaan, keuhkojen tietokonetomografiaan. Kävin nimittäin niin, että samaan aikaan kun tätä rintaa on tutkittu, keuhkoista löytyi jotain kummallista.

Minulla oli kova ja pitkäkestoinen flunssa helmikuun alussa. Kun se ei meinannut parantua, otettiin ihan rutiini keuhkokuva. Lausunnon mukaan ei ollut mitään keuhkokuumetta, kasvainta tai mitään mikä voisi esim. kertoa rinnasta sinne levinneen jotain. Mutta jokin kumma lievä muutos siellä oli, ja yleislääkäriä oli jäänyt se mietityttämään. Yllättäen hän soitti kolmisen viikkoa tuon kuvan jälkeen ja sanoi konsultoineensa keuhkolääkäriä. Lopputulos oli se, että keuhkolääkäri halusi kirjoittaa minulle lähetteen keuhkojen TT-kuvauksen ja erilaisiin funktionaalisiin testeihin sairalaan.

Tämä juttu on ihan jäänyt tämän rinta-asian varjoon. Ei riitä enää energiaa ruveta miettimään mitään keuhkojuttuja ;=)

Kun to ja pe on kuvattu, niin ma sitten leikataan. Sain jo eilen puhelimessa valmistautumisohjeet päiväkirurgian polille.

Marbe, tule sitten kertomaan tuloksista.
Kirsikka68 | 20.3.2012 klo 19:16:56