Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksia toipumisesta ?

Hei Helinä :) Toivottavsti näet tämän ja vastaat vaikka yv:nä :) Oon ettiny kohtalokamuja,joilla rs ja ms-tauti.Itselläni diagnosoitu v.2012.Samaa mietin,mitkä oireet johtuu reumasta,ms-taudista vai sytoista.Yksi cef jäljellä ja jännittää kuin toivun.
Niin,mulla oli Copaxone lääkityksenä ms-tautiin,lopetettiin kun sytot alkoi.Olisi lopetettu muutenkin,kun tuli ihovauriot (rasvakudoskato).
Mulla on epäilys Copan ja rintasyövän yhteydestä..jossain kansainvälisillä sivuilla aiheesta on enemmänkin.Käytin Copaa vuoden,alkoi marraskuussa 2012 ja lokakuun lopussa 2013 dgn rintasyöpä.Mulla niin ärhäkkäänä ja äkkiä tuli kasvain ja viimeksi perjantaina onkologi sanoi,että ei ole kovin yleistä,että näin pieni kasvain tekee suht kookkaat etiäiset (kahteen vartijaan),joista toinen kasvanut yli kapselin kudokseen.Tästä johtuen saan laajat säteet (soliskuoppa,rinta ja kainalo)ja 6 vkoa kestää.Kasvain oli 1.4cm ja toinen vartijametis oli liki saman kokoinen ja toinen puoli senttiä.Gradus 3 kuitenkin.Mullakin tulee Tamot,her oli nega.Vahvasti positiivinen molemmista hormoneista oli tämä.
Tsemppiä ja kiva kuulla että tukka kasvaa.Mulla kasvaa jotain haituvaa,moniväristä,on tummaa,vaaleaa ja harmaata :D
Blackswan69 | 13.4.2014 klo 11:42:59