Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksia toipumisesta ?

Hei Iitux!
Mikä on tilanteesi nyt?
Olin 3 kk kontrollissa 13.05. (ollut siis 3 kk ilman sytostaatteja) vain herceptin tiputuksessa.
TTkuvassa löytyi jotain maksasta. Eilen olin sitten maksan ultraäänitutkimuksessa ja huomenna soittaa lääkäri ja kertoo tuloksia. Röntgenlääkärin mukaan ei näytä tyypilliseltä levinneen
Olen niin huolissani. Tietenkään ei saisi vielä murehtia, kun vasta huomenna kuulen tulokset mutta pelottaa niin etten tiedä saanko yötä nukuttua. Koko ajan pohdin mikähän on vaikeiten parannettavissa oleva syöpä. Alkaako hoitorumba nyt uudelleen. Vaikka kyseessä ei olekaan maksasyöpä vaan imusolmukkeisiin ja maksaan levinnyt rintasyöpä (sillä on kuulemma eroa) niin kyseessä on kuitenkin sisäelin ja aina vähän sellainen huono kaiku ollut näissä. Vaikka onneksi hoidot kehittyy kokoajan mutta siitä huolimatta.
Annuli62 | 29.5.2014 klo 23:19:25