Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksia toipumisesta ?

Hei!
taitaa olla aika yksilöllistä tämä toipuminenkin.minulla oli viimeinen cef 28 helmikuuta ja minulle jäi kipeä käsi joka ei parane,ja veritulpan jälkeen myös jalka kipeäksi.Muitakin lihaskipuja on koko ajan.säteet on menossa parhaillaan,11 kertaa olen saanut.Kulmakarvat ja silmäripset kasvavat nopeasti takaisin.Tosin itselläni kulmakarvat on ihan värittömät ja "itsepäiset".Hiukset kasvavat varmaan niinkuin ennenkin,tarkoitan että toisilla on voimakkaampi kasvu.Itselläni aika hitaasti,ja myös harmaana vaikka olen tumma.Sytojen aiheuttama turvotus on mennyt jo ohi ja muutenkin viikko viikolta jaksaa paremmin.Myös mieliala on parempi.Olen jo yli 60v. niin varmaan ikäkin vaikuttaa toipumiseen.Olin kyllä ennen ikäisekseni hyvässä kunnossa,ja työelämässä mukana,nyt olen harkinnut jääväni pois työelämästä.Aurinkoista kevättä!
terv.Liila-Roosa
Liila-Roosa | 8.4.2014 klo 20:02:01