Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kokemuksia toipumisesta ?

Hei !!

Minä myös triplanegatiivinen Kasvain 4.5 cm kokoinen duktaalinen gradus III, 9 imusolmuketta puhtaat T2N0 triplanegatiivinen ja HER negatiivinen Ki67 70-80 %

Hoidoiksi sain 3 taxore +3 CEF+ 25 krt säteet. Taxoresta en ehtinyt saamaan kun yhden kun toisesta sain voimmakkaan allergisen reaktion,hoito jatkui CEF hoitona x 5 .

Minulla toipuminen alkoi ihan hyvin mutta sitten sain käteeni lymfaodeeman joka ajoittain on tosi hankala, ruusunkin olen siihen saanut muutaman kerran. Töihin palasin melkein sädehoidon jälkeen ja hyvin jaksoin olla vaikka käsi välillä temppuili, Hiha on minulla käytössä.Työskentelin hoitoalalla ja nyt olen tällähetkellä kotona. Lääkäri sanoi että lähdin liian aikaisin takaisin töihin, olisi pitänyt levätä kunnolla ja hoitaa käsi kuntoon. Nyt sitten hoitelen ja ota aikaa vain itselleni...töihin ei ole ollut kyllä ikävä.
Kannattaa kuunnella kehoaan ja tuntemuksiaan..

Tsemppiä ja kesän odotusta !!!


Memmu
Memmu66 | 18.5.2014 klo 23:44:35