Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syöpä - mitä edessä?

Kiitos vastauksistanne. Minua rohkaisee se, että olette täysillä elämässä kiinni ja positiivisia. Olen valmis tekemään sen kaiken mitä tarvitsee, että paranen. Minulla on kolme lapsipuolta ja monta kummilasta ja yksi heistä vasta syntymässä ja haluan nähdä heidän kasvavan. Oma lapsi jää nyt haaveeksi, mutta rakkautta voi onneksi jakaa muille lapsille.

Täällä tosiaan näyttää olevan aika vähän enää tämän taudin sairastajia. Lienee kuitenkin positiiivinen asia, seulonnat tekevät hienosti tehtävänsä. Mutta tarinoitanne mielelläni kuulisin, jos vain jaksatte kirjoittaa. Vaikka ympärillä on kymmenittäin läheisiä ja ystäviä (kyllä, olen onnekas), on vaikea puhua näistä asioista ihan kaikesta heidänkään kanssa.

Odotus on raastavaa ja se epätietoisuus. Mietin, saanko jokatapauksessa sädettä ja kemoa leikkauksen jälkeen ja kauanko joudun olemaan pois töistä. Millainen olo noista kaikista tulee? Niin paljon kysymyksiä. Vastauksethan tulevat toki hetken päästä.

Ihanaa joulunaikaa teille. Olette oman taistelunne taistelleet ja on ihana kuulla, että nyt asiat on hyvin.

Nina
NinaAnnika | 10.12.2014 klo 17:05:17