Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syöpä - mitä edessä?

Moi ja hyvää uutta vuotta!

Olipas ihana kuulla, ettei syöpä ole levinnyt pidemmälle. Paniikki on varmaan ihan yleinen vaiva tässä taudissa, mutta kyllä me tästä eloon jäädään. Itsellä ainakin lohduttaa, kun tietää, ettei itse tarvi tehdä mitään muuta kuin olla; leikkauksessa nukut ja muut hoitavat homman. Sen jälkeen joku muu päättää mitä tehdään ja sinä vain tottelet. Kauheaa olisi, jos tämä pitäisi jotenkin itse hoitaa. Klexaneitakaan (leikkauksen jälkeen annettava verenohennuspiikki joka ilta 4 viikkoa) en suostu pistämään itse, pistäköön tuo ihana aviomies. Minä vain lepään ja parantelen.

Uusi vuosi meni rauhallisissa merkeissä :D Kevyttä kävelyä talossa, vähän ruokaa, ja paljon lepoa. Välillä on ihan positiivinen olo, välillä iskee hirveät itkukohtaukset. Mutta joka päivä on vähän parempi kuin edellinen.
Elsaliina | 2.1.2015 klo 17:49:12