Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syöpä - mitä edessä?

Nina, toivottavasti kaikki meni hyvin. Tsemppiä, mitä ikinä uutiset olivatkin.

Olen myös huomannut, että on ihan eri asia jutella asiasta täällä, kuin omille kavereille. Täällä on ainoa paikka, missä (toistaiseksi) olen voinut puhua syövästäni sellaisten kanssa, joiden seurassa en ole erilainen. Tässähän meitä on jo monta, joilla on sama vaiva eri vaiheissa.

Eritysen ihana on lukea tarinoita siitä, että tästä selviää. Vaikka olenkin jo lopun kyllästynyt tähän makoiluun ja siihen, että joka päivä huomaan uusia, pieniä ja harmittomia, mutta tuskastuttavia "sivuoireita" leikkauksesta. (Tiedän, että viikko on lyhyt aika toipua leikkauksesta, mutta olen vain kovin kärsimätön ja huono sairastamaan.) Jotenkin kuitenkin muiden kannustus täällä on uskottavampaa kuin terveiden kavereiden "kyllä sinä tästä selviät, kun olet aina niin reipas" - kannustus. Kiitos siis teille, jotka jaatte kokemuksianne.

Elsaliina
Elsaliina | 30.12.2014 klo 19:51:14