Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syöpä - mitä edessä?

Moi. Mä luulin, että pahinta oli tulosten odottelu, mutta nyt huomaan, että tulokset tuli ja seuraavaksi odotellaan leikkausta. Ja sitten odotellaan tarkempia patologin lausuntoja. Ja sitten seuraavaa uutista.. Kärsivällisyyttä tämä syöpä näköjään kasvattaa. Mitenkäs te muut odottajat, miten olette jaksaneet töissä / normaaliarjessa näiden uutisten kanssa? Itse raahaudun töihin, vaikka leikkausta odotankin ja uutisten sulattelu on aika pahasti kesken. Jotenkin vain on helpompi olla siellä kuin kotona miettimässä. Onneksi työkaverit ymmärtää, ettei minulta kannata ihmeitä tällä hetkellä odotella.

Minä olen 40v, lapseton. Hattua nostan edelliselle kirjoittajalle, kun olet näin kauan jaksanut tässä kierteessä. Toivotaan, että muutokset loppuisivat, eikä tarvitsis tähän kohdunpoistoon lähteä. Vaikka sanovathan nuo kokeneemmat, ettei siihenkään maailma lopu.
Elsaliina | 15.12.2014 klo 18:39:26