Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syöpä - mitä edessä?

Tänään kävin koko kropan TT-kuvissa. Se helpottaa aina vähän odottelua kun jotain konkreettista tapahtuu. Vaikka pelottaakin että mitä kuvista löytyy. Mäkin olen töissä. Ollut koko ajan toistaiseksi, mutta huomann että alan olla jo aika väsynyt ja henkinenkin puoli alkaa välillä tulla vastaan. Olen jotenkin toistaiseksi "kieltänyt" koko asian ja ollut töissä iloinen ja sosiaalinen mutta nyt huomaa että välillä tulee synkkiä päiviä eikä oikein enää jaksa kannatella. No, 30.12 on tulossa ja nyt täytyy vain toivoa, että etäpesäkkeitä ei olisi...

Minä olen 38-vuotias, lapseton myös. Itseasiassa niin se maailma heittelee, että menin marraskuun alussa gynekologille tarkoituksenani tarkastaa että kaikki on kunnossa ja että voisinko aloittaa hedelmöityshoidon, jos lapsi sillä tapaa tulisi. Näin se elämä heittelee. Kohdun poisto edessä.

Onneksi on miehen ihanat lapset jotka ovat kuin omani. Ja ihanat kummi lapset ja parhaalle ystävllenikin syntyy tammikuussa esikoinen, jonka tuloa odotan ihan hirveästi.
NinaAnnika | 16.12.2014 klo 14:25:41