Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Kiitos teille kollegat. Lääketestissä tietokone valitsee kahden lääkkeen välillä kumpaa aletaan käyttään. 50% mahdollisuus saada Afinitor ja 50 % sitten se toinen lääke minkä nimeä en nyt muista. En uskalla ääneen sanoa mutta se toinen lääke on käytetty levinneeseen kilpirauhas, rinta ja eturauhassyöpään. Ja jenkeissä nyt koitettu myös munuaissyöpään että hiukan enemmän toivoisin sitä. No 9-10.6 tiedän sit. Masa, kyl mä oon kuullut monen käyttävän lääkkeestä pienenpiä määriä. Esim Votrientista käytin koko ajan max annosta ja silloin mun lääkäri sano että suurin osa jos käyttää noin pitkiä jaksoja niin käyttää pienenpiä annoksia. Mut Sutentissa mä oon kyl kuullut että sitä 4 vkoa ja 2 taukoa. Tietenkin annoksiin ja jaksotuksiin voi vaikuttaa missä metarit on. Kirjoitellaan taas ja kerrotaan missä mennään.
sm | 1.6.2014 klo 00:23:21