Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Hei vaan kaikki kollegat, olin eilen lääkärissä kuulemassa tuloksia ja jotenkin kun olen ollut ihan maassa tämän polvileikkauksen vuoksi ja jotenkin se huono onni on ollut taas läsnä viimeiset 6 vkoa. Ja eilen sit pamahti; minulle oli tullut, yllättävän iso kasvain imusolmukkeeseen joka on aortan kaaren vieressä. Ja yksi keuhkokasvain oli kasvanut 2 x tosin se on edelleen 1,3 cm. Votrientin ja mun matka loppuu ens ma kun pitäisi tehdä päätös lähdenkö mukaan lääketestiin. Toinen lääke on afinitor eli everolimuusi. Ja toinen on lääke jota ei käytetä edes levinneeseen munuaissyöpään Suomessa. Jotenkin must tuntuu että se lääke ei oo kaikista paras vaihtoehto ja mun lääkäri sanoi että hän harvoin suosittelee sitä potilailleen siis Afinitoria. Sit mul tulis uus lääkäri ja 3 v oon matkannut mun lääkärin kans joka on aivan huippu. On niin vaikeeta tehdä päätöksiä kun on kysymyksessä tälläinen asia. Arpapeliä. Ja niin olin ajatellut että tämän kesän nautin ja olen. Nyt olis testiä/kuvia peräjälkeen, no sairaudenhoito lienee se ykkösjuttu kuitenkin. Ihme kyllä mua ei hirveästi pelota. Tulee muuten kuuma pv. Kertokaa mietteitä Afinotorista?
sm | 24.5.2014 klo 10:52:06