Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Heips, sain flunssan ja toivon että se menee ohi ilman antibioottikuuria koska sit pitää laittaa syöpälääke Votrient tauolle. Sitkeää laatua on flunssa , ollut jo runsaan viikon.
Hienoa, että jotkut voi olla tän sairauden kanssa duunissa, mun työni oli kans matkapäiviä vuodessa tosi paljon, toimin kansainvälisessä konsernissa hankintatehtävissä mutta eipähän se työ onnistunut levinnyttä syöpää sairastavalta. Ja harmittaa niin vietävästi. Olis niin kiva ollut olla työssä vielä ja sais välillä muutakin ajateltavaa kun tää typerä sairaus ja pieni eläke.
Mulla on kans käynyt niin että Votrientin teho oli pari kertaa tarkastuksissa ollut hiukan huonompi ja jotain millien elämistä (myös mittausvirhe voi olla +- 2 mm) on ollut kasvaimissa mutta mun lääkäri on ollut sitä mieltä että jatketaan samalla lääkkeellä ja sit seuraavalla kerralla se on ollut sit hyvä vaste. Pienentynyt mullakaan ei ole kasvaimet enään ekan 6 kk jälkeen koska eihän se ole mahdollistakaan jos on vaikka 2 cm kasvaimia ja ne pienenee 60 % niin ei niitä oikein voi sit enään mitatakaan.
Mä en tiedä onko kukaan koittanut vielä Inlytaa (axitinibia, pfizerin lääke). En oo pitkään aikaan käynyt tuolla kidney cancerin jenkkisivuilla.


sm | 24.11.2013 klo 17:28:31