Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Hei.

Mulla on nyt Votrient tauolla kun toivun leikkauksesta. Lääke on ollut tauolla lähes 4 vkoa. Ma aloin taas syödä ja nyt 3 pv menossa. Niin, olen syönyt Votrientia lähes 3 v hyvällä menestyksellä, kertaakaan ei ole kasvaimet lähteneet kasvuun ja uusia ei ole tullut. Itse olen myös 3 kk syönyt Sutentia ja sekin vaikutti. M-35, toki lääkärit tietää lääkkeiden ottojärjestyksen jne mutta kun sutentissa ja votrientissa on eri vaikuttava aine vaikka mekanismi on sama niin en kyl ymmärrä miksi ne ei toimisi siten että ensin sutent ja sit votrient. Olen itse syönyt votrientia täydellä annoksella koko ajan eli 800 mg. Ja seuraava lääke lienee Sutent. Ja lääkkeet kummatkin ovat vielä saman vaiheen lääkkeitä. Mutta toivotaan parasta. Itselläni on lääkäri 23.5 ja sen jälkeen tuedän mitä tämä tauko on minulle tehnyt. Vappua!
sm | 30.4.2014 klo 20:58:17