Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Hello,

kyllä näyttää olevan niin yksilöllistä tuo lääkkeen vaikutusaika. Jotkut syövät ekaa lääkettä 6-30 kk. Muistaakseni oliko se "uusitapaus" kun söi Sutentia lähemmäs 3 v (voin sekottaa nyt henkilön) ja itse olen Votrientia syönyt lähemmäs tuon 30 kk.
Monella täällä olleella Avastin ei ole vaikuttanut ollenkaan, olenko oikeassa Kartsa? Vai onko se jollekin vaikuttanut. Itselläni seuraava vaihtoehto on Sutent. Olen kokeillut sitä yhden jakson 4 vkoa ja se vaikutti joten lienee looginen vaihtoehto.
Itse olisin tietenkin mieluummin syömättä mitään. 3 vuoteen kasvaimeni keuhkoissa ja yksi vatsassa ei ole kasvanut lainkaan ja osa keuhkokasvaimista ovat hävinneet "juosteiksi" (ihmeellinen sana). Lääkärini sanoi kerran että ei uskalla SANOA että ole syömättä lääkettä. Joskus olen pari kolme päivää ottamatta lääkettä mutta en uskalla olla ottamatta kauempaa koska tuntuu niin erilaiselta jopa liian hyvältä ilman lääkettä, ihan kuin olisi terve...
Niin kerran olin syömättä 3 kk niin ei vaikuttanut mitenkään kasvaimiin.

Niin kukahan meistä on sitten koekaniini tuohon Inlytaa eli uuteen lääkkeeseen, Oliko niin että Käppyrä aloitti sillä? kerropa kokemuksia.

No itselläni on totuuden hetki sitten taas 14.2. Katsotaan vieläkö jatketaan Votrientilla. Ja taas pelätään että minne on tullut kasvaimia ja oireethan on vko ennen totuuksia että nyt se on jokapuolella.

Odotellaan kevät aurinkoa.. ja vähemmän pakkasta.
sm | 30.1.2014 klo 20:58:30