Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Heissan kaikille piiiitkästä aikaa!En ole kirjoitellut aikoihin koska mulla on ollut mieli jotenkin maassa niin en oo saanut itsestäni irti että olisin kirjoitellut tänne.Tervetuloa kaikille uusille kirjoittelijoille,vaikka ei kyllä ole kivaa että olette sairastuneet tähän viheliäiseen tautiin.Ja kiva että te "vanhat konkarit" kirjoittelette säännöllisesti.Mulla on tilanne nyt se että tauti on tasaiseen tahtiin levinnyt maksaan ja nyt keuhkoonkin.Lääkityksenä tällä hetkellä Avastin(sehän mulla oli joskus aikasemmin lääkkeenä pitkäänkin) sekä pari sytostaattia.Tätä lääkitystä mä olen saanut vasta kerran,toivon todella että näillä tropeilla saisi taas taudin pysähtymään...Yritän nyt ryhdistäytyä ja kirjoitella "hieman" useammin.Oikein hyvää vointia teille kaikille ja kirjoittelemisiin! T:Päivi
käppyrä | 19.2.2014 klo 09:35:48