Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Moi,

olipa hyviä uutisia, tulin iloiseksi. Kirjoitin sulle jo kesällä että älä menetä toivoasi Sutent voi vaikuttaa vielä. Muualla maailmassa usein tietyn ajan jälkeen palataan lääkkeisiin jotka eivät ole enään vaikuttaneet ja vaste saadaan takaisin ja sinun kohdalla vielä parempana. Upeata. Ota vaan lääkettä niihin sivuoireisiin. Imocur auttaa kummasti ripuliin jne. Kyllä valkoisen tukan, ripulin ja ihottuman kanssa pärjää ja sen etovan olon joka tulee välillä. Onko sulla jalat kipeät ja jos on, miten? Jäykät ja ei pysty käveleen kunnolla vai rakoilla?

Mä tiedän että mulla on edessä Sutent kun Votrient vaikutus lakkaa. Mutta siinä kiehtoo ne tauot, ilman lääkettä pari viikkoa ja olis niinkuin normi ihminen silloin. Tosiaan olen ajallisesti varmaan "ainoa" joka on syönyt Votrientia 2 1/2 vuotta ja siinä olen ainoa että olen syönyt täydellä annoksella koko ajan. No mutta ei kannata mennä asioiden edelle, syödään niin kauan kuin se vaikuttaa. Mulla on kuvat marraskuun alussa ja lääkäri sitten. Kun tässä kerran juttelin lääkärini kanssa niin hän sanoi että yleensä kun näistä yksi lääke vaikuttaa niin se toinenkin silloin vaikuttaa.

Mitäs teille kaikille muille kuuluu? Syksy on pimeä ja masentaa mutta kynttilöitä palaan ja nauttikaa kun ei tarvii muuta kuin olla sohvalla sitten.


Terveisin SM
sm | 22.10.2013 klo 12:27:59