Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Moi jtr52.
Syön Sutenttia 50mg päivässä kaksi viikkoa ja sitten viikko paussia. Eli olemme harvinaisia Sutentin syöjiä tällä hoitojaksolla, useimmat syövät neljä viikkoa ja sitten kaksi viikkoa paussia. Minä olen syönyt Sutenttia nyt tammikuusta alkaen, jolloin minulta löytyi maksasta reilun 10 mm metariepäily, oikea munuainen, osa maksaa ja alaonttolaskimon cavatappi poistettiin lokakuussa 2013. Minulle Sutentti on aiheuttanut korkeaa verenpainetta, johon on massiivinen,lääkitys, suukipua ja ripulista johtuvaa peräaukon kipuilua, johon jysky neuvoi apua, kiitos siitä. Sain pari viikkoa sitten tt kuvat ja kaikki ennallaan. Töissä (yrittäjä) käyn päivittäin, tosin joskus annan itselleni vapaa päiviä, jos olo huonompi. Toivottavasti muutkin tämän sairauden kanssa taistelevat rohkaistuvat kirjoittamaan. Olisi mukava myös kuulla pitempi aikaisista kirjoittajista kuulumisia. Toivon teille kaikille hyvää alkavaa kesää ja voimia taistelussa tätä kavalaa tautia vastaan.
Terv. Masa
masa 54 | 22.5.2014 klo 18:50:14