Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Hei,

arvasin jo ennenkun kirjoitit että olet hoidossa samassa paikassa kun minä. Votrient on minulla eka lääke. Olen kokeillut sokkotestinä Votrientia ja Sutentia muutaman viikon ja silloin tuntui että minulle tuli Votrientistä pienemmät sivuoireet ja niin päädyin käyttään sitä. Tosin Sutent myös vaikutti positiivisesti minun kasvaimiin eli ne pieneni. Nyt seuraavat kuvat ovat sitten jo 2 viikon päästä. Ja kyllä oireita tulee tasaisesti viimeisinä viikkoina ja jos esim sormi on kipeä on mielikuvistus jo tehnyt kepposet ja olen aivan varma että sielläkin on etäpesäke kunnes sitten kuvien jälkeen tilanne on ennallaan ja oireet kadonneet.

Js laitan sinulle yksityisviestin tänne. Eli voit lukea ohjeista kuinka pääset lukemaan yksityisviestin täältä. Olisin tiedustellut sinuta paria asiaa hoitosi suhteen. Mutta kun olet kirjautunut omilla tunnuksillasi sisään kun kirjoitat tänne niin sivun yläreunassa on oikealla nimimerkkisi ja siellä kirjekuori mistä voit lukea henk kohtaiset viestit.

Terveisin SM







sm | 21.1.2014 klo 20:41:38