Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Hei sm,

Kiitos vastauksestasi. Mulle on tullut Sutentista kilpirauhasen vajaatoiminta ja jalkapohjat ovat hieman kipeät, muttei mitenkään häiritsevästi. En ole joutunut syömään pahoinvointilääkkeitä enkä ripulilääkkeitä vaikka niitä silloin alkuun hankinkin, kun en tiennyt mitä on edessä. Ensimmäisen kuurin aikana oli arkuutta suun limakalvoissa, mutta ei sitten enää myöhemmin. Mulla ei siis ole ollut Sutentista juurikaan mitään sivuoireita, lukuunottamatta tuota kilpirauhasen vajaatoimintaa ja siihen olen saanut lääkkeen.
Syöpä on levinnyt keuhkoihin ja imusolmukkeisiin. Sutentissa on vaste ollut toistaiseksi hyvä, keuhkopesäkkeet ovat arpeutuneet ja imusolmukkeet palanneet normaalin kokoisiksi. Viimeisin kuvaus ja lääkäri oli joulukuun lopussa, mutta kohta rupean jo jännittämään sitä seuraavaa.

Kirjoittamisiin!
kapybara | 11.1.2014 klo 00:29:49