Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Miesten syövät

Re: Munuaissyöpä, osa 2.

Kiitos Jysky ajatuksista.
Olen ymmärtänyt, ettei munuaissyöpään ole muuta parantavaa hoitoa kuin leikkaus. Jos metari saadaan pois, niin eikö tilanne ole sama kuin paikallisessa munuaissyövässä? Anteeksi vain ajatukseni kulku, mutta jotenkin mielessäni on vain saada "yskä" pois jollain keinolla. Olen keskustellut lääkärini kanssa asiasta, hänen mielestään on parempi katsoa löytyykö "yskää" mahdollisesti muualta. Haluaisin vaihtaa ajatuksia teidän kanssa, jotka olette sairastaneet tautia pidemmän aikaa ja olette saaneet avun eri lääkkeillä. Sairastumiseni jälkeen olen vain kuullut tapauksista joissa tauti on voittanut. Tällä sivustolla on paljon tapauksia, jotka ovat saaneet elinvuosia lisää erilaisilla hoidoilla ja Se on antanut myös minulle toivoa elämän jatkumisesta. Asun pienessä kaupungissa ja meillä on todella vähän munuaissyöpä tapauksia ja tämän takia olen yrittänyt ottaa selvää muiden hoidoista ja eri mahdollisuuksista hoitaa tätä tautia ja siinä on ollut paljon apua näistä sivustoista. Toivon teille kaikille hyvää kevättä ja voimia osallistua tähän keskusteluun, sillä uskon monen ns. hiljaisen saavan siitä apua. Terv. Masa
masa 54 | 1.4.2014 klo 21:56:39