Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Toivottomuuden seinät

Moi! Katso ed viesti, niin kerron, kuinka kaikki alkoi tai ilmeni...suurin shokki ja järkytys on juurikin se, että kuinka tämmöinen kamala tauti voikin päästä leviämään NOIN PAHASTI ja PALJON antamatta mitään oireita!!! ennen kuin se on "joka paikassa".... Miestäni ei leikata - ei kuulemma kannata enää...sädehoidot saatiin ja nyt sytoja (Xelodaa) yritetään saada toimimaan ja pysymään sisällä + sivuvaikutuksia kurissa...
Meillä ei ole yhteisiä lapsia - miehelläni on poika. Mieheni on itsekin leski, ja poika siis jo puoliorpo...ja lievästi vammainen....
Mieheni, Rakkaimpani, on aina ollut terve, vahva, pelkkää lihasta ja voimaa, ei sairauksia - itse terveyden, pirteyden, huumorin ja iloisuuden perikuva! ....tähän asti....
Itse jouduin jäämään opinnostani sairauslomalle - minun olisi pitänyt suorittaa vielä kaksi työssäoppimisjaksoa: mielenterveys- ja päihdehoitotyön sekä vanhusten kotihoidon; olisin valmistunut kesäkuun alussa lähihoitajaksi - vaan pystyisinkö nyt keskittymään opintoihin!!?? No en. Ja kela vaatii selvitystä opintojen jatkamisesta....
M
Ämmä40 | 4.5.2013 klo 19:48:05