Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Toivottomuuden seinät

Moi, Carin! Kiva nähdä, että olet vielä täällä! Anteeksi, en jaksa muistaa kaikkea lukemaani: saanko kysyä suoraan, mikä olikaan miehesi tilanne? Missä alkuperätuumori, jos tiedossa? Ja mitä hoitoja hän nyt olkiaan saanut? Entä trilanne tällä hetkellä? Onko hän kotona? Kirjoitit tuossa, että metastaaseja keuhkossa - onko muualla? Minun miehelläni siis ilmeisetikin haimasta alkanut, mutta EI MITÄÄN OIREITA!!!, ennen kuin on levinnyt niin pahasti ja laajalle, että konstit on vähät je keinot... Alkoi siis sillä, että Rakkaimpani alkoi syksyllä olemaan vähän väsynyt, laihtumaan (paino putoamaan) mieliala laskemaan ym - kaikki viittasi kilpirauhaseen. Hän kävi lääkärissä: keuhkortg ja verikokeet ok, tehtiin rasitusekg, sekin hyvä - EI MITRÄÄN SYYTÄ / SELITTÄVÄÄ TEKIJÄÄ LÖYTYNYT MISTÄÄN!! Joulun aikaan hän vain lepäsi ja nukkui, ja minä olin NIIN turhautunut, kyllästynyt, loukkaantunut ja vihainenkin - ENKÄ YMMÄRTÄNYT!!! Ajattelin sen olevan vain työuupumusta... Kultani on yksityisyrittäjä, tehnyt jo pari vuotta töitä "hullun lailla", pitkiä päiviä, ilman kunnon lomia...raskasta, fyysistä työtä. Talvella joskus alkoivat selkäkivut... Rakas kävi hierojalla, kiropraktikolla ym ja yritti vain jaksaa ja jatkaa töissä. Hän täytti vuosia helmikuun loppupuolella, ja olimme niitä juhlistamassa Prahassa. Kulta jaksoi suht hyvin, käveli, rakasteli, söi ja joi...reissun jälkeen hän meni lääkäriin, muttei viel suostunut jäämään sairauslomalle...vasta 26.2. alkoi s-loma..keuhkoista (välikarsinasta)löytyi muutoksia, samoin sapesta ja selkäranka ihan "kulunu" ts. syövän syömä!! Tarkemmissa tt-kuvissa sitten paljastui, että syöpä tosiaan levinnyt joihinkin imusolmukkeisiin, aivoihin, sisäelimiin (maksa, munuaiset?) ja melkein koko selkärangan ja lantion alueelle...diagnoosi eli varmistus epäilyilleni ja pahimmille peloilleni saatiin 13.3....sen jälkeen sädetystä kymmenen kertaa ja nyt yritetään sytoja...
Ämmä40 | 4.5.2013 klo 19:39:26