Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: paksusuolen syöpä

Hei Kotisatama,

Tosi hienoa lukea kuulumisiasi.Niin vaan tuli uusi kevät ja sait olla itse laittamassa venettäsi vesille.Mahtavaa!
Ja kausilipun osto-sehän jos mikä kertoo, että uskallat jo luottaa hieman siihen, että elämä jatkuu ja itseen kannattaa panostaa.
Kirjoituksesi on niin tutun kuuloinen kun mietin kuinka samanlaiseti olen itse alkanut taas uskaltaa.
Vuosi sitten ajattelin, etten kesää nää enkä lapseni rippijuhlia.Mutta kesä tuli ja juhlat pidettiin.Ja seuraavan joulunkin näin ja tämän vuoden alussa minäkin jo uskaltauduin ostamaan kuukausikortin kuntosalille.Ja nyt tuntuu upealta kun tajuaa, että on selvinnyt jostain vaiheesta ja saa ja uskaltaa jo katsella tulevaisuuteenkin.
Sitä tavallaan tuntee oikein nahoissaan, että on saanut uuden mahdollisuuden ja se tunne kannattaa säilyttää tuoreena ja nauttia elämän jokaisesta hetkestä tästä eteenpäin.
Hyvää kesää sinulle ja kaikille muillekin palstan lukijoille
T. vapaa pudotus

vapaa pudotus | 7.5.2008 klo 20:52:35