Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: paksusuolen syöpä

Eijuli kiitos taasen, en tiedä miten mutta osaat niin lohduttavasti ja kannustavasti kirjoittaa että hyvinkin energiavirrat tavoittavat minut. Myös olen läheispiirin tukea käyttänyt apuna, ilmoitellut käänteistä aina heti ja saanut paljon tukea, on se ihme juttu se tunne kun tietää että läheiset on ajatuksin mukana niin jo sillä jaksaa paremmin. No tietty tulee sitten taas se ´vastuunkanto´kun väliin ajattelee sitä läheisen tilannetta eikä halua sälyttää enempää huolta itsestää. Silti en vielä ole tuntenut tarvetta ammattiauttajiin jota kyllä tarjottiin jo ihan ekan tähystystuloksen jälkeen kun tämä koko rumba alkoi, voi olla tietty että jossain kohtaa se voi olla tarpeen kun ei viitsi kaikella tosiaan läheisiä rassata, joskin se on avartavaakin ja kuten sanoit antaa sille läheisellekin mahdollisuuden jakaa pelkonsa. Itse olen sosiaalipuolella töissä niin keskustelutarve on ehkä helpompi mieltää kun ehkä jonkun muun jolle se ei ole luonteista tai työstä tuttua, toivon sellaistenkin henkilöiden saavan apua edes tästä foorumilta. hankaluus tässä on vaan löytää oikeat keskustelut kun antaa välillä aiheiden hämätä ja ei osaa olettaa aina että jonkin ´väärän´otsakkeen alta voi löytyä keskustelu juuri minulle. -Sulle lähetän myös voimahaleja ja toivon että jaksat pysyä noin upeana ihmisenä.
jaa mullako | 29.6.2009 klo 06:49:26