Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: paksusuolen syöpä

Kiitos taas jaa mullako! On ollunna vähän kiireitä. Hassutuksia ja huvituksia harjoitettu joten vesiliukumäkikin tuli testattua ja talviturkki kasteltua. Tuo ulkopuolinen keskusteluapu on varmaankin joillekkin hyvä juttu ja toisille taas ei. Riippunee varmasti ihmisestä. Itse en myöskään ole halunnut esim. psykologin keskusteluja mutta muutaman kerran olen sos.hoitajan kanssa jutustellut osastolla. Minä nyt olenkin kova puhumaan ja koska olen myös sos.puolen lähinnä hoivapuolen työntekijöitä on se myös hyvin luontevaa. Tosin nyt tyttären asioissa on psykologin apua tarvittu, joten hyvä niin. Saa vähän ulkopuolista apua asioiden käsittelyyn, mikä on tuossa iässä hyvin tärkeää. Hän selvästi haluaa säästellä äitiään. Tämä foorumi on kyllä tärkeä ja täällä tuleekin käytyä usein. Tsemppiä sinulle ja uihan vaan varastoon sillä eihän nämä lämpöiset kauvan kestä! Enegiaterveisin Eijuli
eijuli | 4.7.2009 klo 17:33:54